Klacht Spotta: Weer geen folderpakket ontvangen.

Klachtnummer
# 164785
Gebruiker
AS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een waardeloos bedrijf is Spotta.
Ik heb al vele malen een klachtenformulier ingevuld omdat ik geen folders ontvangen heb. Dat helpt NIET. Ook al een paar keer gevraagd contact met mij op te nemen maar dat schijnen ze daar niet te begrijpen. Wat zit die klantenservice daar eigenlijk te doen?
Volgens mij doen de klanten van Spotta er goed aan een ander folderverspreidingsbedrijf te nemen!!

De oplossing

Spotta moet gewoon doen waar ze voor ingehuurd zijn: FOLDERS BEZORGEN en als dat
een keer mis gaat wat altijd kan gebeuren na de 3e keer contact opnemen met de klacher.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Melding is doorgegeven aan de bezorgerscoördinator. Bezorger heeft al een waarschuwing gehad. Bezorger gaat vervangen worden.

    Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen