Klacht Spotta: Weer geen folders ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 161127
Gebruiker
Caro
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Na maanden geen folders te hebben ontvangen en diverse klachten via de website van Spotta zelf (waar overigens geen enkele reactie op kwam) heb ik onlangs via klachtenkompas een klacht ingediend (zie ref. nr. # 152409). Na enige tijd wierp dat zijn vruchten af want we hebben 3 weken lang wel de folders ontvangen. Helaas was het van korte duur want nu krijgen we ze weer niet meer. ........ Kan iemand dit eens structureel oplossen a.u.b.

De oplossing

We willen gewoon net als ieder ander elke week de folders ontvangen.

6 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Kort,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; wij waarderen het dat u ons informeert zodat wij aan verbetering kunnen werken.

    Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Alle folders online
    Voor alle folders online kunt u ook op Spotta.nl kijken of de Spotta app downloaden voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Spotta
  2. Auteur
    Caro
    Datum
    We hebben deze week weer wel het folderpakket ontvangen. Ben benieuwd hoe lang het nu goed gaat. Volgende week weer maar afwachten......
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Kort,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgerscoördinator op de hoogte brengen.

    Met vriendelijke groet,
    Spotta
  4. Auteur
    Caro
    Datum
    En deze week weer niks ontvangen. Mooi waardeloos dus! Wanneer gaan jullie hier eens structureel iets aan doen? Bv. door fatsoenlijke bezorgers aan te nemen?
  5. Auteur
    Spotta
    Datum
    Onderwerp: Spotta folderpakket weer bij u bezorgd

    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij te vernemen dat u het Spotta folderpakket weer heeft ontvangen.

    Mocht het in de toekomst weer eens voorkomen dat u het Spotta folderpakket op maandag of dinsdag niet ontvangen heeft, laat het ons dan gerust weten via Spotta.nl/klantenservice. Alvast hartelijk dank hiervoor.

  6. Auteur
    Caro
    Datum
    Na diverse klachten geen structurele oplossing. Sterker nog: blijkbaar lezen ze de klacht niet eens. Ik stuurde als laatste een bericht waarin ik aangaf weer GEEN folders te hebben ontvangen. Krijg ik als antwoord: Fijn dat u de folder weer heeft ontvangen enz...bla bla bla. Waardeloos!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Caro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen