Klacht Spotta: weer geen folders

mvr ...

Alweer geen folders gekregen ik erger me er echt aan na mijn klacht gaat het weer 1 a 2 weken goed en dan weer geen folders heb niet het idee dat ik serieus genomen wordt ik word er echt kwaad van en vind het echt laks bah bah bah

Folders in de bus en geen verwijzingen naar app of internet als ik dat wou zou ik niet klagen over folders doe er iets aan laat zien dat jullie er wat aan doen want iedere keer dat ik geen folders krijg zal ik blijven klagen.!!!!!!!!!!

Spotta
    Geachte mevrouw Brassel,Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket een aantal keer te wensen heeft overgelaten. Onze welgemeende excuses daarvoor; we waarderen het dat u ons informeert zodat we aan verbetering kunnen werken. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk opnieuw geïnformeerd en een aantal maatregelen doorgevoerd die ervoor moeten zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.Met vriendelijke groet,Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?