Klacht Spotta: Weer geen verpakte reclame deze week ontvangenop Stoholm 147.

Klachtnummer
# 143578
Gebruiker
Marijkederooij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige week heb ik sinds weken weer een keertje verpakte reclame ontvangen. Ik blij.
Deze week tot mijn grote teleurstelling weer geen pakket ontvangen!!!!!!

Kan de verspreiding op Stoholm nu eens voor goed geregeld goed geregeld worden, zodat degene, die dat erg op prijs (zoals ik) gewoon iedere week het pakket reclamefolders in de bus krijgen ???

De oplossing

Ik wil gewoon iedere week een pakket reclamefolders krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw de Rooij,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

    Met vriendelijke groet,
    Dorien van Doorn
    Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen