Klacht Spotta: Wij hebben al weken geen folders meer ontvangen

Elle229

Wij ontvangen al weken geen folders meer.

Graag weer ervoor zorgen dat de folders geleverd worden.

Spotta
    Beste heer/mevrouw Visser,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op
    Folderkiezer.nl
    , je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nl/consumentenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld

Elle229
Nee, na mijn antwoord, niets meer vernomen. En ik ontvang nog steeds geen folders.

Ook een klacht indienen over Spotta?