Klacht Spotta: Wij zien zelden folders van Spotta

BewonerRS18

Wij ontvangen al maandenlang zelden de folders van Spotta . Een enkele keer wel, maar de meeste weken niet. De bezorgster kwam in december wel om een fooi bedelen, maar onze brievenbus weet zij meestal niet te vinden.
Adres: Rijnstraat 18, Oost-Souburg.

Zorgen dat die bezorgster haar werk goed doet. Dat bent u aan de winkeliers verplicht.

Spotta

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta
    Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?