Opgelost door Spotta: Wordt hier ook echt naar gekeken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 488784
Gebruiker
ESB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wederom week 43 geen folders gehad. Lijkt me structureel te worden. Ga de winkels maar eens melden. Ze betalen niet voor niets lijkt mij.

De oplossing

Oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Spijkerman,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat de bezorging niet naar wens verloopt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

    Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

    Tot slot

    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag.

    Met vriendelijke groet

    Spotta Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ESB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Moest niet opvallen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen