Opgelost door Spotta: Wordt hier ook echt naar gekeken

content Opgelost
ESB

Wederom week 43 geen folders gehad. Lijkt me structureel te worden. Ga de winkels maar eens melden. Ze betalen niet voor niets lijkt mij.

Oplossen

Spotta
    Beste heer/mevrouw Spijkerman,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat de bezorging niet naar wens verloopt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag.

Met vriendelijke groet

Spotta Klantenservice

ESB
Moest niet opvallen

Ook een klacht indienen over Spotta?