Klacht Spotta: Zie biven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378242
Gebruiker
D.E. Waal
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen bezorging al vele weken!!

De oplossing

Bezorging op orde brengen

3 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling en gaan contact opnemen met de bezorger. Wij vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    D.E. Waal
    Datum
    Niets ontvangen
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw Waal,

    Bedankt voor uw bericht.
    De melding is in behandeling genomen. We gaan er vanuit dat u volgende week netjes de folders gaat ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.E. Waal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen