Klacht Spotta: zie boven.

Paarse Krokodil#

Beste heer, mevrouw,

Met grote regelmaat ontvangen wij bewoners, Narcisstraat 13 a t/m h, Den Helder de folders van Spotta niet. Niet verwonderlijk omdat ik vandaag de put (op de in - en uitrit) leeg gehaald heb met de laatste folders en die hiervoor.

Allereerst zorgdragen dat de folders niet meer in de put worden gegooid, maar keurig in onze brievenbus.

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt of deze in de put aan te treffen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister of heb je deze dubbel ontvangen? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta
    Paarse Krokodil#
    Beste heer, mevrouw, het gaat inderdaad om uw folderpakket. Naast de folders zaten ook de plastic hoezen van Spotta in de put en hebben wij deze niet ontvangen.

Carmen Kooi
    Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht.
    Er is een nieuwe bezorger bij jullie in de wijk gekomen. Mocht je de wek weer niks ontvangen dan horen wij dat graag vanaf woensdag.

We kunnen de melding dan gelijk bespreken met de bezorger.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?