Klacht Spotta: zie boven.

Klachtnummer
# 411292
Gebruiker
Paarse Krokodil#
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Beste heer, mevrouw,

Met grote regelmaat ontvangen wij bewoners, Narcisstraat 13 a t/m h, Den Helder de folders van Spotta niet. Niet verwonderlijk omdat ik vandaag de put (op de in - en uitrit) leeg gehaald heb met de laatste folders en die hiervoor.

Gewenste oplossing

Allereerst zorgdragen dat de folders niet meer in de put worden gegooid, maar keurig in onze brievenbus.

3 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt of deze in de put aan te treffen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

    In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

    Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister of heb je deze dubbel ontvangen? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

    Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

    Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en dank voor je geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta
  2. Auteur
    Paarse Krokodil#
    Datum
    Beste heer, mevrouw, het gaat inderdaad om uw folderpakket. Naast de folders zaten ook de plastic hoezen van Spotta in de put en hebben wij deze niet ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Carmen Kooi
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht.
    Er is een nieuwe bezorger bij jullie in de wijk gekomen. Mocht je de wek weer niks ontvangen dan horen wij dat graag vanaf woensdag.

    We kunnen de melding dan gelijk bespreken met de bezorger.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen