Opgelost door Spotta: zie boven

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 458439
Gebruiker
C.L.M. Smit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was bij axender een van mensen die wekelijks benaderd werd over de bezorging; jullie boden mij de kans om mee te doen via het kwaliteitsportaal, maar toen ik wilde doen kon ik mijn 10-cijferige telefoonnummer niet invoeren. ......... Dat wordt lastig om je dan aan te melden

De oplossing

Oplossing bieden

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Smit,

    Bedankt voor het fijne telefoongesprek. Je bent nu aangemeld voor de kwaliteitsportaal.

    Een fijne dag toegewenst,

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.L.M. Smit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goed, was een fout in het aanmeldformulier: voor de 10-cijferige telefoonnummer kon 1 cijfer te weinig worden ingevuld bij het kengetal en dat cijfer moet voor het abonneenummer. Niet logisch.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Spotta?