Klacht Spotta: zo is er niets meer aan.

MAXWELL

weer geen reclame folders ontvangen, of veel te laat.
de meeste reclame's beginnen maandag, dan wil ik die folders ook hebben.

actie ondernemen, en snel of helemaal niet.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

MAXWELL
Die oplossing die jullie geven van, kijk maar in de computer daar is niets mee opgelost.Als er folders moeten komen, is dat dus ook de bedoeling. Zo niet, waarom worden soms de folders weg gegooid door de mensen die ze moeten brengen, kijk de bezorgers maar beter na.Zo is het niet leuk meer.

Ook een klacht indienen over Spotta?