Klacht Spotta: zo is er niets meer aan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 351331
Gebruiker
MAXWELL
Datum
1 reactie

Details

De klacht

weer geen reclame folders ontvangen, of veel te laat.
de meeste reclame's beginnen maandag, dan wil ik die folders ook hebben.

De oplossing

actie ondernemen, en snel of helemaal niet.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.



    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MAXWELL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Die oplossing die jullie geven van, kijk maar in de computer daar is niets mee opgelost.Als er folders moeten komen, is dat dus ook de bedoeling. Zo niet, waarom worden soms de folders weg gegooid door de mensen die ze moeten brengen, kijk de bezorgers maar beter na.Zo is het niet leuk meer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen