Klacht Spotta: zo jammer dat dit gebeurt

HDJ53

Op een fiets rit stapels folders zien liggen langs Kanaalweg in Scheemda er zijn mensen die al een paar week geen folders ontvangen dit is lekker gemakkelijk verdienen zo!!!

ik wil het gewoon melden

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders.

Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https://www.spotta.nl/klantenservice

Axender is een andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat, Etos en Trekpleister.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

HDJ53
    Het is plastic waar de folders in zitten

Maar op mijn adres wordt het wel bezorgt.

Ik meld dit om dat ik hoor dat er in Scheemda op adres tjalk 13 geen reclame word bezorgt Daar woont n.l. mijn zus en wij samen waren aan het fietsen toen we dit zagen
    Spotta

Bedankt voor uw bericht en het prettige telefoongesprek van zojuist.

Ik heb uw melding doorgezet naar de bezorgcoördinator en wij gaan zorgen dat dit wordt opgeruimd en niet weer gebeurt.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?