Klacht Spotter gps: geen communicatie na retour en geldteruggave verzoek.

# 520729
Tas1972

Mijn man heeft begin januari een Spotter GPS watch gekocht voor zijn dementerende vader. Echter, het horloge heeft nooit gewerkt. Al de week erop gaf hij daar melding van aan de organisatie. Hierop kwamen 2 adviezen: resetten of voor reparatie opsturen. Bij 2 keer testen met resetten en op een andere locatie werkte het horloge niet en sindsdien is hij zonder reactie bezig het apparaat retour te sturen. Ik, zijn vrouw, heb het van daar overgenomen om het horloge en geld retour te krijgen. Ik heb afgelopen vrijdag en gisteren het contactformulier op de site ingevuld. Echter, zonder reactie. Ik kwam er gisteren achter dat er via een bedrijvenpagina een telefoonnummer te vinden is. Daar nam iemand op die beweerde niet de contactpersoon te zijn (0164 nummer uit Bergen op Zoom) 0164 -209000. Er was wel al op die dag een terugbelpoging op [verwijderd door moderator]. Dit nummer heb ik ‘Koppeling Spotter’ genoemd voor het gemak. Bij later terugbellen nam de persoon op. De persoon aan de telefoon beweerde dat hij vaker onterecht werd gebeld. Hij claimde wel vaker over Spotter gebeld te worden en dat die koppeling aan zijn nummer niet klopte. Een latere app van mij met de printscreen van de herkomst van het gekoppelde telefoonnummer zorgde voor de reactie in de rechter printsceen. Hier zit dus een duidelijk ‘luchtje’ aan. Spotter bevindt zich in Bergschenhoek. Zie ook de linker printscreen.

Dit was allemaal gisteren. Ik heb ook diverse mailcorrespondentie van mijn man [verwijderd door moderator] en de organisatie die ik kan sturen. Ik zag op Google maps dat de organisatie zich mogelijk in een verzamelgebouw bevindt. Misschien wel alleen een opslag?

Een retouradres en geldteruggave.

Wij vinden dat Spotter gps hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spotter gps?