Klacht Spotter gps: Geen reactie van het bedrijf

Klachtnummer
# 391815
Gebruiker
FBJ#1967
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Helaas werkt de spotter niet goed, en geeft de verkeerde plaats informatie door. Dit gaat meerdere keren per dag mis. Na overleg met het spottergps.nl hebben wij 13 september de spotter retour gestuurd. Wij hebben sindsdien niets meer gehoord. Zelfs geen bevestiging dat het ontvangen is. Ik heb op 20 september opnieuw een mail gestuurd met de vraag wat de status is. Maar ook daar horen wij niet op. De situatie, mijn vader helaas Alzheimer heeft, heb ik aan het bedrijf uitgelegd, en daarom verwacht ik dat de producten 100% betrouwbaar zijn. En als er toch iets misgaat dat ze de problemen zo snel mogelijk oplossen. Maar blijkbaar is dat niet zo. En je wordt niet op de hoogte gehouden.

Gewenste oplossing

Een goed werkend product leveren, zo snel mogelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spotter gps hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spotter gps?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen