Klacht Sprengenland wonen: Sprengenland Wonen gaat slecht om met mijn klacht

Jip

-wk 46 2013 klachtenbrief gestuurd. -In wk 50 zijn mijn vader en ik op gesprek geweest. belofte: voor eind wk 51 definitieve uitkomst: "als ik de overnameformulieren van de vorige bewoonster van de Hackfortweg niet kan vinden is uw klacht gegrond en betalen we het volledig bedrag dat u vordert". Ook beloofd een gespreksverslag. -In wk 51 niets gehoord. -In wk 52 niets gehoord.-wk 1 2014 niets gehoord.mail via het contactformulier op hun site gestuurd. Op deze mail niets gehoord. Zelfs geen ontvangstbevestiging. -wk 2 (9 januari) stuurde ik weer een mail. -In week 2 (10 januari) kreeg ik een schokkend antwoord, namelijk dat eenzijdig en zonder overleg de afspraken zijn veranderd. -wk 2 (10 januari) stuurde ik een antwoordmail.-In week 2 heb ik verder niets meer van u gehoord.-wk 3 niets gehoord daarom op 18 januari opnieuw een mail gestuurd. -wk 4 niets gehoord behalve leesbevestiging. wk 5 weer mail gestuurd en weer alleen een leesbevestiging. het is nu week 6.....

Ik wil dat Sprengenland Wonen in het algemeen en dhr de Man in het bijzonder de oorspronkelijke afspraak nakomt. Namelijk dat mijn klacht gegrond is als ze het overnameformulier van de vorige bewoner van mijn huurhuis (waaruit blijkt dat zij eigenaarschap van de garage van de vorige huurder heeft overgenomen) niet kunnen vinden. Ik ga er eigenlijk van uit dat hij deze niet heeft kunnen vinden omdat ik anders waarschijnlijk subiet een telefoontje had gehad, in plaats van dit getraineer. Ik wil dat ze me de door mij geleden schade nu betalen, te weten € 806,26.

Wij vinden dat Sprengenland wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sprengenland wonen?