Klacht Springbuck.nl: Saltro veroorzaakt onnodige zorgkosten

Klachtnummer
# 81737
Gebruiker
Docus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De kern van mijn klacht is dat de uitslag van b.v. een bloedonderzoek dat door Saltro voor een huisarts in Rhenen is gedaan, niet on-line beschikbaar is voor een specialist/laboratorium in het ziekenhuis in die zelfde regio, Ziekenhuis Gelderse Vallei in Ede.
Dat gaat als volgt:
Ik ga met een probleem naar de huisarts,
die verwijst me voor een bloedtest naar Saltro,
op grond van o.a. de uitslag van die test verwijst de huisarts mij (digitaal via afspraaknummer) naar een specialist in Ede,
In Ede weet men waarvoor ik kom en ligt al een opdracht voor een bloedtest klaar op het lab, ter plekke.
Ik zie wat er getest moet worden en constateer dat dat de zelfde test is die Saltro al voor mijn huisarts in Rhenen deed.
Ik vraag om de gegevens van Saltro te checken, maar dat blijkt niet (digital/on-line) mogelijk te zijn.
Dus wordt de test nog eens gedaan.
Gevolg: betaal twee keer de zelfde bloed test omdat Saltro zijn digitale infrastructuur niet up-to-date heeft



De oplossing

Ik wil dat Saltro het ziekenhuis on-line toegang geeft tot mijn testresultaten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Springbuck.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Springbuck.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen