Klacht Springer Media: Niet accepteren opzegtermijn blad Kinderopvang van 1 maand

Klachtnummer
# 149386
Gebruiker
T. Renzenbrink Stoop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb als particulier een abonnement op het blad Kinderopvang. Ik werk in sector maar ben geen bedrijf.
Bladen die Springer uitgeeft is volgens hen voor personen die handelen in uitoefening van een beroep of bedrijf. Dit gaat ook voor ‘Kinderopvang’ op. In het verleden hebben zij ook andere tijdschriften gehad Zodoende heeft Springer blijkbaar artikel (B.6) in de Algemene Voorwaarden opgenomen. Echter verklaren zij in ons geval is artikel B.2.4 van toepassing.
In de colofon in het tijdschrift ‘Kinderopvang’ staat ‘’Het abonnement kan elk gewenst tijdstip ingaan en wordt automatisch verlengd, tenzij uiterlijk twee maanden voor de vervaldatum schriftelijk opgezegd’’. Ik heb in december 2015 opgezegd per 1 maart a.s. en klantservice Bohn Stafleu van Loghum blijft bij beslissing dat pas opzegging per 30 november a.s. mogelijk is.

De oplossing

Opzegging abonnement Kinderopvang per 1 maart en niet per 30 november (is 6 maandnummers)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Springer Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Springer Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen