Klacht Springer Media: Uitgever hanteert te lange abonnementsperiode voor Zorgvisie

Klachtnummer
# 404515
Gebruiker
Erik
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al een jaar een abonnement op Zorgvisie. Deze wil ik nu opzeggen. Zij hanteren een opzegtermijn van 2 maanden maar een abonnementsperiode van 1 jaar. Ik ben te laat om op te zeggen voor de komende periode. Dat lijkt mij juridisch niet juist

De oplossing

Abonnementsperiode beperken tot juridisch max periode van 3 maanden en mij voor 9 maanden restitueren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Springer Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Springer Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen