Klacht Spullen.nl: Ik word al 2 weken aan het lijntje gehouden dat het product uit China moet komen en post.nl krijg ook nog de schuld

Enigma

Ik heb op 15 oktober 2012 een Lederen iPad Rotating Case iPad Rotating Case paars besteld en betaald via ideal bij spullen.nl omdat ik het een betrouwbare site vond na reviews gelezen te hebben en door de webshop keurmerk. Bij de aanbieding stond dat het binnen 5 a 10 dagen geleverd zou worden. Inmiddels heb ik al een paar keren contact gehad met hun om te vragen waarom het product zolang duurt terwijl hun wat anders erbij vermeld hebben. Oke, hebben hun gezegd dat het helemaal uit China moest komen etc...etc.. en post.nl doet het soms niet goed bla bla bla. Nou dacht ik nog even mijn geduld bewaren want ja kan zo zijn. Maar afgelopen week heb ik hun weer gebeld omdat allemaal beloftes worden gedaan bij hun die ze niet waar maken, ik dacht trouwens dat ik geen klant was maar ambassadeur. Ik voel me helemaal niet als ambassadeur behandeld zoals hun dat zeggen, ik voel me gewoon gebruikt. Dus belde ik voor geldteruggave omdat ik elders al iets heb gekocht want dit schiet niet echt op.

Het enige wat ik wil als "Ambassadeur" in dit geval is mijn geld terug. Ik heb €19,99 ervoor betaald en dat wens ik terug te krijgen zonder gedoe.

Wij vinden dat Spullen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spullen.nl?