Klacht Spy Security Shop: Niet nakomen van afspraak om alarmsysteem te installeren

RvdO

26 -10-2013 heb ik via een groupon deal een alarmsysteem aangeschaft aangeboden via Spy - Security Shop.
Vóór de aanschaf, heb ik per email Spy en Security Shop gevraagd of zij dit alarmsysteem konden installeren. Dit staat ook op hun website.
Per email bevestigde zij dat dit kon voor 205 euro. Daarop hebben wij het systeem aangeschaft.
Nadat het systeem geleverd was, heb ik per email en telefonisch meerdere malen geprobeerd een afspraak te maken. Steeds waren er excuses waardoor het niet kon plaatsvinden.
Op 04-01-2014 heeft Spy en Security shop per email doorgegeven dat zij dit systeem helemaal niet kunnen installeren.
Inmiddels is de retourtermijn voorbij en ook mijn voorstel om het via een ander bedrijf te installeren en kosten te delen, werd niet aangenomen.
Zij komen hun afspraak voor installatie niet na en laten mij als klant achter met het systeem.
Navraag bij een ander bedrijf levert +-300-400e installatiekosten op omdat het systeem niet bij hen is aangeschaft.

Het alarmsysteem lijkt ons nog steeds prima geschikt voor ons huis.
Echter wij willen wel dat de afspraak voor het installeren wordt nagekomen. Inmiddels hebben wij geen goed vertrouwen meer in de installatie door Spy&Security shop, mocht dit alsnog wel kunnen.
Wij hebben als voorstel om dit door een ander bedrijf te laten doen en de kosten daarvan te delen.
Zodat uiteindelijk wij als klant tevreden kunnen zijn en Spy&Security shop de mogelijkheid bieden om alsnog service te bieden voor deze situatie.

Spy Security Shop is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.