Klacht Squash Centrum Maastricht: Onterechte incasso bij alle oudleden

H.J.R. van de Wiel

Enkele weken gelden ontdekten mijn vrouw en ik een onterechte incasso van "e.a.a.m. Van der pluijm" van eur 16,50. Na googlen bleek dit rekening te behoren aan Squash Centrum Maastricht, de nieuwe eigenaar van het voormalige Squash Centrum Erik van der Pluijm.

Mijn vrouw en ik zijn hier meer dan 10 jaar geleden een tijdje lid geweest, daarna hebben we er nooit meer gesquashed. Ik heb het squash centrum gebeld en het bedrijf bleek een onterechte incasso van 16,50 te hebben uitgevoerd bij al haar oudleden. Ons werd geadviseerd om zelf de incasso te storneren: het squash centrum zou dit niet voor ons gaan doen. Daarna heb ik de incasso gestorneerd - ik wacht nog op uitslag hiervan van de bank.

Mijn probleem hiermee is de fout van het bedrijf het probleem van de (ex-)klant wordt gemaakt. Uiteindelijk is dit in het voordeel van het bedrijf: vele mensen zullen de onterechte incasso niet eens zien, en dit kan het bedrijf vele tienduizenden of zelfs honderdduizenden euros opleveren.

Ik verlang minimaal dat het bedrijf de stonering van mijn incasso en die van mijn vrouw accepteert, maar eigenlijk vind ik dat het bedrijf alle onterechte incasso's zelf dient terug te draaien.

Wij vinden dat Squash Centrum Maastricht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Squash Centrum Maastricht?