Klacht Squla: Automatische verlenging met korting en incasso is niet goed geregeld.

NettieCS

Ik was er alert op dat Squla automatisch zijn lidmaatschap verlengd, maar ze geven aan dat wanneer je al lid bent, je dan als ouder korting krijgt. Ik ga er aan het einde van het abonnement dan dus uit dat ik automatisch met korting verlenging krijg. Maar dat is niet het geval. Ze halen het "dure" tarief eraf, zonder melding vooraf dat het abonnement binnenkort afloopt. Wanneer je met korting dus wil verlengen moet je eerst blijkbaar inloggen op het ouderaccount, daarna krijg je pas die korting. Heel onduidelijk en het wordt niet gecommuniceerd.
Wanneer ik de helpdesk erover bel, kan het alsnog met korting, maar zien ze het eigenlijk als een nieuw abonnement, want dit kortingsbedrag wordt een paar dagen later afgeschreven, het abonnement loopt een paar dagen later nu af (ik zou het dan weer gewoon tot het einde van de maand doen) en voor die paar dagen ertussen rekenen ze naar rato van het "dure" abonnement.
Het is echt van de zotte.

Een abonnement van een jaar is blijkbaar ook bij automatische verlenging niet goed geregeld. Zorg dat je als ouder even een mail krijgt over het verlengen van het abonnement en of je dat wel of niet wil. Of zorg standaard dat mensen een abonnement hebben van een jaar en dan is het klaar. Dan is het aan de ouder zelf om weer een nieuw abonnement af te sluiten.

Wij vinden dat Squla hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Squla?