Klacht Squla: contract verlengd

Deniz

Ongeveer jaar geleden heb ik een abonnement aangesloten voor mijn kinderen voor 6 maanden. Dat heb ik bewust telefonisch gedaan omdat ik geen afzettermijn gedoe hebben. En dat zag ik als een proefabonnement. Vorig week zag ik dat Squla weer een bedrag heeft geincasserd op mijn bankrekening. Toen ik Squla belde om te vertellen dat ik geen abonnement meer heb dan hoorde ik dat het abonnement voor een onbepaald tijd verlengd is. Dat is helemaal tegen zin. Ik heb alleen maar een tijdelijke abonnement gevraagd en betaald. En als ik dat zou wil verlengen dan zou ik weer bellen en doen. De medewerker vertelde dat het in de voorwaarden van Squla staat dat de tijdelijke abonnement automatisch verlengt. Dat voorwaarde vind ik helemaal geen consument vriendelijke voorwaarde. Waarom moet ik een tijd besteden om de voorwaarden te lezen omdat ik een abonnement heb aangesloten?

Mijn oplossing is Squla dat voorwaarde helemaal afschaffen en voorkomen met een onrechtvaardige manier van consumenten geld te verdienen. En stoppen met hele tijd e-mailen te verzenden om lidmaatschaapgelijk bedrag te vragen.

Wij vinden dat Squla hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!