Klacht Squla: Klantenservice toe aan update

Ontevreden klant

Sinds korte tijd heeft squla aan hun app een update gekoppeld.
Nu is de tablet van mijn dochter niet compatible daarmee. Daarop heb ik gebeld met de klantenservice waar overigens ook het nodige mag worden gereorganiseerd of een update mag krijgen.Want een medewerkster die er maar vanuit gaat en voor mij beslist dat mijn dochter dan maar op mijn laptop squla moet gaan doen lijkt mij geen keuze van haar maar van mij. Dat snapte ze blijkbaar niet dus maar gezegd dat er geen laptop is en alleen die tablet. Want die was uiteindelijk daarvoor bedoeld. (ga bijv. eens tegen je werkgever uitleggen waarom er squla op zijn laptop wordt gespeeld)
Het kwam er op neer dat ze mee moeten met de vooruitgang. Wat ik op zich logisch vindt, maar andere apps moeten dat ook en zijn toch na updates nog steeds compatible met oudere systemen. Maar we moesten maar een nieuwe tablet kopen. Aangezien dat geen optie was gaf ik aan restitutie te willen van resterende abonnementskosten, op grond van gewijzigde voorwaarden of gewijzigde dienstverlening wat het in dit geval is. Want voor die update werkte squla fantastisch. Medewerkster kan hier niets mee en bij mijn vraag een leidinggevende te mogen spreken wordt je afgewimpeld want er is geen leidinggevende.
Inmiddels ook een mail gestuurd met dat verzoek en afwachtende van wat daar uitkomt. Maar feit blijft dat ze niet op de hoogte zijn dat wijziging van overeenkomst grond is tot ontbinding.
Buiten kijf staat wel dat Squla als het werkt een heel goed systeem is om je kind wat bij te leren. Dus daarom vind ik het wel jammer dat er geen andere optie is om door te gaan daarmee.

Restitutie van resterende looptijd abonnement.

Wij vinden dat Squla hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Squla?