Klacht Squla: Squla staat niet open voor jarenlange klanten, opzeggen lukt niet.

JGSqula

Mijn Klacht
Al 7,5 jaar lid van Squla, direct vanaf groep 1. Aangezien onze dochter er niet veel mee doet, vond ik het toch een hoop geld vorig jaar. Ik keek op de site en verdraaid... korting! Ik het omgezet en ik dacht met korting te verlengen. Telefonisch contact gehad. Resterende bedrag teruggehad van het 7e jaar zodat ik met korting kon Squla-en... Zij zeggen nu dat ik een nieuw lidmaatschap ben aangegaan en er een jaar aan vast zit, maar we willen er NU vanaf (uiteraard begrip voor maand opzegtermijn, zoals dat ik de wet geregeld is).
Ik heb gisteren gebeld (ouderaccount?? Ik ben 2 laptops verder....).
Tot mijn verbazing was het eerste wat die mevrouw zei: we kunnen u verlengen voor 71 euro.
Ik vind dat raar!!
Zo ontzettend flauw, zeker omdat we al zo lang lid zijn.

Gewenste Oplossing
Ik zou graag ons lidmaatschap per uiterlijk 1 maart opgezegd zien, resterend bedrag moet worden teruggestort.

1 maand opzegtermijn zoals bij de wet geregeld is.

Wij vinden dat Squla hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Squla?