Klacht Srk: al twee jaar in afwachting van een schadeafhandeling van een molestatie van mijn auto

Anoniem

Ik heb bij mijn autoverzekering een rechtsbijstandverzekering genomen om mij te beschermen.
In augustus 2010 is mijn linkerportier van mijn bestelbus ingetrapt door een vandaal op de parkeerplaats van winkelcentrum de Herenhof te Alphen aan den Rijn.Er is een getuige geweest met mobiel nummer. Ik heb aangifte gedaan en de verzekering ingeschakeld. Die stuurde mij door naar Stichtingschaderegelingskantoor rechtsbijstandverzekering, het SRK. Ze hebben de zaak in behandeling maar ik moet zelf bellen voor info. Er is tot nu toe niets bekend, ook niet bij hun. Ik weet dat er een zitting is geweest op 31 mei dit jaar voor de politierechter maar ook daarvan heb ik niets meer vernomen. Inmiddels heb ik een andere auto moeten kopen want het was niet meer werkbaar met een geforceerde deur met centrale deurvergrendeling. Ook het vervangen raam heb ik niet vergoed gekregen van de verzekering terwijl ik toch daar voor verzekerd ben. De totale schade was 1200 euro en dat kan ik goed gebruiken.

Uitbetaling getaxeerde schade aan mijn auto na vandalisme via de verplichte autoverzekering.(independer)

Wij vinden dat Srk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Srk?