Klacht SRS onderhoud en service: Te veel gerekend voor riool ontstopping

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 605305
Gebruiker
Atho13
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nadat mijn riolering verstopt was heb ik op google gezocht naar een loodgieter die mijn riool kon ontstoppen, kwam de eerst de beste tegen en die gebeld, gaf aan dat voorrijkosten Euro 35,- waren en de rest van de rekening afhankelijk wat ze moesten doen, nadat de verstopping was verholpen ging hij de rekening opmaken en kwamen er allerlei ondefinieerbare zaken bij, uiteindelijk was de rekening 2763,40 euro, je moet vooraf tekenen dus op dat moment heb je even geen weerwoord.

Gewenste oplossing

Dat het bedrijf een redelijk bedrag rekent voor deze werkzaamheden, ruim 2700 euro in nog geen 1,5 uur is te gek.
Geboden oplossing
Ik heb deze klacht ingediend, geen reactie. Deze week zelf gebeld naar hetzelfde nummer om de storing door te geven, konden me niet helpen maar zouden het doorgeven, ik werd teruggebeld door een dame, uitgelegd wat mijn probleem was en dat dit oplichterij was, als ze niets doen ga ik er werk van maken. Ze moest het nazien en zou me binnen 2 dagen zeker terugbellen, niet dus. Zelf weer gebeld, wist er niet van, kon me wel vertellen dat de dame mij maandag ging terugbellen, geen vertrouwen in maar afwachten maar dan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SRS onderhoud en service?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen