Klacht SRS onderhoud en service: Te veel gerekend voor riool ontstopping

Atho13

Nadat mijn riolering verstopt was heb ik op google gezocht naar een loodgieter die mijn riool kon ontstoppen, kwam de eerst de beste tegen en die gebeld, gaf aan dat voorrijkosten Euro 35,- waren en de rest van de rekening afhankelijk wat ze moesten doen, nadat de verstopping was verholpen ging hij de rekening opmaken en kwamen er allerlei ondefinieerbare zaken bij, uiteindelijk was de rekening 2763,40 euro, je moet vooraf tekenen dus op dat moment heb je even geen weerwoord.

Dat het bedrijf een redelijk bedrag rekent voor deze werkzaamheden, ruim 2700 euro in nog geen 1,5 uur is te gek.
Ik heb deze klacht ingediend, geen reactie. Deze week zelf gebeld naar hetzelfde nummer om de storing door te geven, konden me niet helpen maar zouden het doorgeven, ik werd teruggebeld door een dame, uitgelegd wat mijn probleem was en dat dit oplichterij was, als ze niets doen ga ik er werk van maken. Ze moest het nazien en zou me binnen 2 dagen zeker terugbellen, niet dus. Zelf weer gebeld, wist er niet van, kon me wel vertellen dat de dame mij maandag ging terugbellen, geen vertrouwen in maar afwachten maar dan.

Ook een klacht indienen over SRS onderhoud en service?