Bedrijf geeft optie tot retourneren, echter met het retourformulier dat zij dienen te verstrekken. Bedrijf is niet telefonisch bereikbaar en reageert niet adequaat op mail. Hierdoor ben ik niet in de mogelijkheid gesteld het product te retourneren.
Gewenste oplossing
Retourformulier aandragen en na ontvangst retournering het aankoopbedrag storneren.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
4 reacties
Auteur
Staalcentrum.nl
Datum
Beste Jan,
Ten eerste wil ik zeggen dat uw klacht 100% terecht is. Ik (medewerker) zou deze retour zending afhandelen en we hadden afgesproken dat ik u de retour etiketten zou toesturen. Recent na deze afspraak heb ik mij ziek moeten melden en is deze afhandeling op de plank blijven liggen.
Als oplossing heb ik uw aankoop bedrag vandaag op 3 februari retour gestort en de retour verzend etiketten toegestuurd via de email.
Ik hoop hiermee uw terechte klacht juist te hebben opgelost.
Auteur
janneman
Datum
Inmiddels heb ik het product geretourneerd alleen het bedrag niet retour ontvangen. Op donderdagmiddag heb ik een mail ontvangen waarin werd gemeld dat er een terugbetaling is verricht middels mollie, maar tot op heden niets mogen ontvangen. Wellicht duurt het verwerkingsproces wat langer, we wachten af.
Auteur
janneman
Datum
Het bedrag is inmiddels na 4 werkdagen alsnog niet ontvangen op mijn rekening. Inmiddels heb ik een melding ontvangen van DHL dat het retourpakket over 2 dagen wordt teruggestuurd naar afzender. Het pakket ligt al geruime tijd klaar op een ophaalpunt, maar is niet opgehaald door Staalcentrum.
Auteur
janneman
Datum
Geen reactie ontvangen van Staalcentrum.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Staalcentrum.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.