Klacht Stad Holland: onjuiste informatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 320202
Gebruiker
vivianne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

verwezen naar fysiotherapeut gebeld naar zorgverzekering over vergoeding. mw vertelde dat we met onze aanvullende verzekering in aanmerking kwamen voor vergoeding vanuit deze verzekering.
na zes behandelingen worden deze niet vergoed omdat volgens verzekeraar de fysio geen arts is. deze dame is gediplomeerd fysiotherapeut.
dat is toch een hele vreemde constatering eerst wordt vergoeding toegewezen en dan opeens niet meer. in de mail daarover staat sorry voor het onjuist voorlichten. een voor ons erge dure vergissing en de polis dan?

De oplossing

graag uitbetaling of in ieder geval een tegemoetkoming in de door ons gemaakte kosten, als men direct gezegd had dit wordt niet vergoed dan hadden we andere oplossing gezocht. nu kost het ons bijna 400,--

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stad Holland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vivianne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stad Holland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen