Klacht Stadgenoot: Bedreigingen

Van der linden

De woningbouw wil mij niet helpen ik word al 16 jaar bedreigd door mijn buurman op de president Allendelaan 433 ik woon op 431 gisteravond liep hij me weer te bedreigen dat hij mijn strot gaat afsnijden dit is eergisteren ook al gebeurd en dit is al 16 jaar bezig en de woningbouw helpt mij niet maar naar 16 jaar kan ik daar echt niet meer tegen het is nu zo dat ik me zo bedreigd voel door mijn buurman dat ik van plan ben om een wapen aan te schaffen en dit probleem zelf op te lossen iedereen laat mij in de kou staan kunt u me aub helpen ik weet niet meer wat ik moet doen de woningbouw is al jaren op de hoogte maar doen helemaal niks dit is een smeekbede aub help mij binnenkort sta ik niet meer voor de gevolgen in en dan zit ik in de gevangenis dat kan niet de bedoeling zijn maar heb ik wel eindelijk rust ik vraag u echt om hulp hoogachtend pr van der linden president Allendelaan 431 tel 0615418214

Mijn buurman moet zo snel mogelijk weg hier

Ook een klacht indienen over Stadgenoot?