Klacht Stadgenoot: higer bedrag dan afgesproken voor de slot.

Klachtnummer
# 136045
Gebruiker
Imran
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door diefstal uit woning hebben wij in augustus ons slot moeten vervangen. De klantenservice medewerker van stadgenoot zei dat het maximum bedrag iets rond de 180 euro is daarvoor. Daar gingen wij mee akkoord. Dus hebben we een afspraak gemaakt met de aannemer het slot te vervangen. Die zei dat het wel iets meer gaat kosten dan is toegezegd. Wij hebben meteen weer met stadgenoot gebeld en doorgegeven wat de monteur van de aannemer zei. En nog steeds zei de medewerker van stadgenoot dat het maximumbedrag iets van 180 euro zou zijn. Het exacte bedrag kan ik op dit moment niet herinneren. Wij hebben gebeld nadat we toch een rekening kregen van boven de 200 euro. De stadgenoot zou dat corrigeren. Na enkele weken kregen we een herinnering met hetzelfde bedrag. Weer gebeld en wederom toegezegd dat het wordt gecorrigeerd. En wij wachten nog steeds op de juiste acceptgiro. En de monteur had de binnenkant van de slot niet vervangen en die zo in onze handen geduwd. Hij zou het niet kunnen...

De oplossing

Wij verwachten de acceptgiro met het afgesproken bedrag dat we driemaal toe bevestigd hebben gekregen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stadgenoot is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?