Klacht Stadgenoot: onverantwoordelijk gedrag van Stadgenoot om urgente zaken snel op te lossen.

Klachtnummer
# 337331
Gebruiker
Boosopnuon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoge energie rekening gekregen doordat de binnen installatie ontregeld is en er teveel water en te hoge snelheid water door de buizen gaan om zaken te verwarmen. mijn klacht is dat er op dit moment niet snel iets gedaan wordt. En mijn huis niet warm is. en ondertussen wel huur geeist wordt.

De oplossing

dat stadgenoot 100% verantwoordelijkheid voor mijn klachten neemt. Binnen installatie repareert. De NUON en de jaarrekening onderhandeld en akkoord sluit. Of mij een andere woning toewijst waar de binnen installatie goed is.

1 reactie

  1. Auteur
    Stadgenoot
    Datum
    Goedemorgen, wat een vervelend bericht. Als ik het goed begrijp werkt uw cv installatie niet goed en heeft u na aanleiding van dit probleem een hoge energie rekening gekregen. Wilt u, in een privébericht, uw adres toesturen? Dan gaan wij kijken wat wij voor u kunnen doen!

Ook een klacht indienen over ?