Klacht Stadgenoot: Verhuurder heeft ruim een jaar later geantwoord op vraag en afgewezen zonder gegronde redenen.

Klachtnummer
# 651505
Gebruiker
Gebruiker1637962678
Datum
1 reactie

Details

Klacht

portocabine afgewezen zonder argument of langskomen door de verhuurder (toeziichthouder) stadgenoot voor iemand dier ruim al 25 jaar woont in de woning en eerste huurder is. DaarGeachte heer/mevrouw,

Ik schrijf u naar aanleiding van een klacht over de afwijzing van de portocabine voor een medische huurder die niet in staat is om de trap te nemen. Deze huurder woont al meer dan 25 jaar in de woning en is de eerste huurder. Ik begrijp dat de verhuurder, Stadgenoot, deze aanvraag heeft afgewezen zonder argumenten te geven en zonder langs te komen om de situatie te bekijken.

Het is zeer zorgelijk dat Stadgenoot deze aanvraag heeft afgewezen zonder enige uitleg of argumenten te geven. Bovendien is de situatie van de huurder zeer ernstig, aangezien hij nu in een rolstoel zit en niet in staat is om de trap op te gaan. Het is onaanvaardbaar dat Stadgenoot geen enkele moeite heeft gedaan om deze situatie serieus te nemen en de huurder te helpen.

Ik verzoek u daarom om deze kwestie onmiddellijk te onderzoeken en ervoor te zorgen dat Stadgenoot de nodige stappen onderneemt om de huurder te helpen. Het is belangrijk dat de verhuurder begrijpt dat deze situatie dringend is en dat zij verantwoordelijk zijn voor het bieden van een veilige en toegankelijke woonomgeving voor al hun huurders.

Ik verzoek u vriendelijk om zo spoedig mogelijk op deze klacht te reageren en mij op de hoogte te houden van de voortgang van dit onderzoek.

Met vriendelijke groet,

Gewenste oplossing

Dat het wel geregeld wordt en langs komen en de situatie serieus te nemen

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1637962678
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Stadgenoot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen