Klacht Stadsdaemes Onroerend Goed: Stadsdaemes incasseren geld op niet geleverde service

DaanDD

Waar andere verhuurmakelaars vooraf een klein bedrag (25-50 euro) vragen voor het starten van een zoektocht (wat ook groot aangegeven staat op alle sites), staat er bij de stadsdames utrecht in kleine lettertjes in het contract dat bij het intrekken van het contract een bedrag van 75 euro (excl btw!) wordt gevraagd. Los van het feit dat het bizar is dat de stadsdaemes een bedrag exclusief btw benoemen naar een particulier, brengen de stadsdaames dit bedrag ook wel altijd in rekening. Ongeacht of je dit al na een paar weken doet en ongeacht of ze uberhaupt kamers hebben aangedragen die relevant zijn voor je. Ik voel mij afgezet door de stadsdaemes..

Mijn geld terug.

Wij vinden dat Stadsdaemes Onroerend Goed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

DaanDD
Slechte ervaring. Er wordt geen oplossing aangedragen. Stadsdames blijven staan achter hun onredelijke manier van geld vangen. Geen aanrader.

Ook een klacht indienen over Stadsdaemes Onroerend Goed?