Klacht Stadskliniek : Fout toegegeven, maar geen uitslag en wel € 160 kwijt.

Klachtnummer
# 494709
Gebruiker
Marijke P.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het uitblijven van de uitslag van een corona thuistest is meerdere keren gebeld en gemaild met de Stadskliniek. In eerste instantie werd gezegd dat de test nooit retour is gestuurd, maar later is toegegeven dat de uitslag naar een verkeerd e-mailadres is gestuurd. De betaalde kosten van de test worden niet terugbetaald omdat de Stadskliniek volhoudt dat zij haar "werk" heeft gedaan. Dus uiteindelijk € 160 betaald voor niets.

De oplossing

Ik wil dat € 160 wordt teruggestort. De hele mailwisseling waarin de Stadskliniek bekend een fout te hebben gemaakt, heb ik bewaard en wil ik graag doorsturen naar een door u op te geven e-mailadres.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stadskliniek ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen