Klacht Stadskliniek : Hoofdprijs betaald zonder de uitslag te krijgen

Sandra

Mijn echtgenoot en zoon hebben bij Stadskliniek Amstelveen op 13 oktober een PCR Corona test laten doen ivm een reisje naar Milaan. Deze test kostte 160,00 per persoon en de uitslag zou binnen 24 tot 48 uur binnen zijn. (De test mag niet ouder zijn dan 72 uur, Italië accepteert de uitslag dan niet meer) De uitslag kwam pas na 103 uur en mijn man en zoon hadden hier dus niets meer aan.
Stadskliniek weigert het bedrag van in totaal 320,00 terug te storten omdat ze de week NA onze test de tekst op de site hebben aangepast. Hier hebben wij dus niets aan.

Het geld terug storten.

Sandra
    Stadskliniek is zelfs te arrogant om hierop te reageren. Ik heb het nu op social media gezet.

Sandra
Stadskliniek reageert nergens op. Niet op mail, telefoon verbinding verbreken ze, ze reageren zelfs niet via het officiële klachten formulier. Ik heb mijn klacht gedeeld via social media. Ze zitten zo fout en weigeren dus alles, wat een arrogantie

Ook een klacht indienen over Stadskliniek ?