Klacht Stadslander: gaslek op zolder bij de ketel

LZ

Op maandag 9-9-2013 is er door het vervangen door de gasmeter, omdat er zonnecollectoren geplaatst werden, erachter gekomen dat er een gaslek op zolder zat bij de combi-ketel. Deze ketel wordt jaarlijks onderhouden door een bedrijf dat de woningstichting inhuurt. Dit is gebeurt in 2012. Ik heb meerdere malen het energiebedrijf gebeld met de klacht dat de rekeningen altijd hoog waren en met de vraag waar dat aan zou liggen. Deze hebben gezegd dat het aan de meter lag. Na contact met Stadlander is mij door een medewerkster dat de schuld niet bij hun ligt maar bij mijzelf! Ik ben ook afgewimpeld met de mededeling dat ik niks kan verhalen op hun of op niemand. De monteur van Enexis heeft mij verteld dat dit een hele kwalijke zaak is en dat alles de lucht in had kunnen vliegen!!Dit vind ik een kwalijke zaak, omdat ik de woning huur en niet mijn eigendom is, stadlander verantwoordelijk is voor het onderhoud. Maar het is blijkbaar niet erg dat een alleenstaande moeder met 3 kinderen omkomen!!

Ik wens serieus genomen te worden door stadlander en/of het onderhoudsbedrijf die voor hun uitvoert.
Ik zou een financiële compensatie willen voor de hoge energierekeningen.

Wij vinden dat Stadslander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stadslander?