Opgelost door Stadsschouwburg Oosterpoort: misleiding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 67111
Gebruiker
RiaP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,
Wij zijn naar de voorstelling geweest van Elvis Presley op 28 mei 2014.
Genaamd Grace land Presents.....Elvis Presley On Stage.
In de agenda nr. 11 van de Oosterpoort wordt deze voorstelling nogal hoog aangeprezen, en ook de prijs ( 44 euro p.p. , met daarbovenop nog eens 3,50 servicekosten per kaartje )
Verondersteld een sensationele voorstelling . Er staat o.a. ` Gebruikmakend van de modernste technologieën ` , en ` de beelden is zo vloeiend en perfect dat het haast lijkt of Elvis op het podium staat.
Het enige wat wij zagen was een groot scherm, met daarop geprojecteerd een samenvatting van enkele optredens...... Wij hadden nog beter naar de bioscoop kunnen gaan , of de DVD thuis op een grote TV kunnen kijken, want meer was het niet....slechter zelfs. Tijdens de voorstelling heb ik iemand opgezocht om ons beglag te doen, maar van haar kreeg ik slechts een klachtenformulier mee. Deze heb ik uitgebreid ingevuld en opgestuurd , maar tot nu toe NIETS meer gehoord

De oplossing

Een financiële tegemoetkoming, Ten eerste was onze hele avond verpest, omdat de verwachtingen die de aankondiging veronderstelde echt een aanfluiting was . De nieuwste technologieën zijn heel wat meer dan een projectie van een DVD op een doorzichtig scherm . Meer dan 15 euro was het niet waard, en dat is dan voor de band, die er achter stond. En belachelijk dat je 3,50 betaald als je reserveert, maar dus ook als je de kaarten aan de kassa koopt, alleen dan onder een andere noemer.
Als Ilse de Lange wist wat jullie voor zulke nepkaarten vragen, kan zij haar kaarten wel drie maal duurder maken.....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stadsschouwburg Oosterpoort is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    RiaP
    Datum
    Hallo,
    Kort nadat ik via klachtencompas mijn klacht had beschreven kreeg ik al heel snel een envelop in de bus met als afzender Schouwburg Oosterpoort......
    En naar onze tevredenheid zaten hierin twee tickets ter waarde van 22 euro. In de begeleidende brief stond dan wel dat zij NIET vonden dat de informatie die gepubliceerd was over de voorstelling onjuist was, maar om onze teleurstelling te verzachten ons tegemoet te komen met deze twee tegoedbonnen.
    Wij zijn echt heel tevreden nu

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RiaP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stadsschouwburg Oosterpoort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen