Klacht Staedion: Klantenservice Staedion is slecht

Klachtnummer
# 271531
Gebruiker
KVS123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Jullie klantenservice onderbreekt mij meerdere malen midden in mijn zin om vervolgens antwoord te geven op een vraag die ik helemaal niet stelde. Dit gesprek duurde nog geen 5 minuten dus het is niet zo dat ik een eindeloos verhaal op aan het hangen was. Uiteindelijk werd ik voor de vierde keer onderbroken of mijn nummer genoteerd kon worden zodat ik teruggebeld kon worden. Er werd niet gemeld wanneer ik kon verwachten teruggebeld te worden.

Gewenste oplossing

Een manier om in contact te komen met iemand die mij kan helpen met mijn probleem. Ik snap dat de klantenservice heel vaak onterechte klachten krijgt en die er zo snel mogelijk uit moet proberen te filteren en standaardprocedures moet volgen. Ze zijn hierin echter te ver doorgeslagen en kunnen beleefde mensen met echte problemen niet meer helpen omdat alles gaat vanuit de mentaliteit dat iedereen belt met een onterechte klacht en zo snel mogelijk opgehangen moet worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Staedion is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Staedion?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen