Klacht Staedion: nalatig duwen je in situaties van bedreigingen en dan zelf rustig feestdagen gaan vieren

mehnour_lara@hotmail.com

staedion laat je gewoon in de stront zakken ene (verwijdert door moderator) complexbeheerder neemt mijnnkalachten en bedreigingen niet spoed en hangt de telefoon op stuurt je van het kastje naar de muur en zonder er weet van te hebben wordt je beschuldigd
de lekkage die staedion heeft veroorzaakt door constructie fouten
( verwijdert door moderator) van neemt gewoon de tijd tot 6 december wilt hij de wacht
en hangt gewoon op
ik wordt door buren bedreigd en onrust en stress spanning

huisarts alle contact personen zien en zeggen ook tegen staedion zelf dat het niet goed is voor mij en dat er iets gedaan moet worden

ze verhuren woning aan criminelen fraudeurs die op het adres niet staan ingeschreven en daar illegaal wonen

zolang staedion geld binnen krijgt
dat is staedion hun motto geld komt binnen de rest mag stikken

woningen verbouwen in slechte gehorige staat
geluidoverlast
criminaliteit
en fraudeurs laten
staedion laat deze personen hun gang laten gaan

ik heb al aangekaart dat ik een ander woning wil achter de gemeentehuis aan de leyweg
de koekangestraat worden 6 rijen woningen zijn al af dat zijn 2/3 a 4 kamer woningen
heb aangekaart terug te willen naar morgenstond weg uiit moerwijk deze criminele buren aso buren geen maatschappelijk sociaal gedrag maar
last bedreigen enz

ik heb vele mail en telefoontjes en foto verstuurd naar staedion

maar mijn veiligheid is er geen intresse
laar maar afgemaakt worden het kan

[namen verwijderd door moderator]
de complexbeheerders en staedion geen reet schelen

zou graag ook de media hierbij betrekken als dant mag en kan

mehnour_lara@hotmail.com
    inmiddels ben ik maanden verder en het kan staedion weinig schelen of ik wordt bedreigd of dat het in de woning met inmiddels alle buren op 1 buur na zijn alle buren nu vriendjes met de fraudeurs naast mij 528 erasmusweg ik wordt continue getreiterd bedreigd gepest enz enz

en met vriendjes politiek kom ik nier verder en is het leven hier ondragelijk

en staedion kan het niets schelen
    behalve de huur
    Staedion
    Goedemiddag, wat naar om dit te lezen. Dat lijkt me zeker niet fijn als je wordt gepest en getreiterd. Ik stuur je melding intern door. Mijn collega's van de afdeling Thuisteam nemen zo snel mogelijk contact met je op. Groetjes, Ronald

Ook een klacht indienen over Staedion?