Klacht Staedion: Vloer is koud en plafonds zien er niet uit.

sad Niet opgelost
Rudolf

Staedion gaat dit jaar renoveren bij mij in de wijk. Maar de dingen die mijn inziens het hards nodig zijn, daar doen ze niets aan. Ik woon beneden, en nu krijgt iedereen nieuwe vloeren, behalve de benedenwoningen, terwijl die juist het hards nodig zijn. Mijn vloer is extreem koud [op sokken lopen is onmogelijk] en ik betaal al 10 jaar twee keer zoveel stookkosten als mijn bovenburen en moest ook dit jaar weer bijbetalen. De plafonds in mijn woning zijn afzichtelijk [scheuren, hele stukken er uit] en zijn zoó oud, dat zelfs de verf niet bleef zitten.
Dat was al zo toen ik er kwam wonen, en ik vind dat ik nu inmiddels wel recht heb op een fatsoenlijk plafond. Wat ik ook niet redelijk vind, is dat de bovenwoningen duizenden euro's vergoeding krijgen, terwijl de benedenhuurders worden afgescheept met een paar honderd euro.
Niet dat dit geld mij iets interesseerd, maar ik betaal al meer dan 10 jaar netjes mijn huur en wil gewoon een woning hebben waar ik mij niet voor schaam, of dat ik dekens moet uitdelen aan mijn bezoekers. Het argument van Staedion is, dat 70% van de bewoners een akkoordverklaring hebben getekend, dus het voorstel is redelijk?????
Als je niet in een benedenwoning woont is dat misschien zo, maar ik vind het verre van redelijk en heb daarom die akkoordverklaring niet getekend.

Erkennen dat [ook al heeft de meerderheid getekend] de plannen die ze voor mijn woning hebben helemaal niet redelijk zijn en dat ik normaal kan wonen, zonder te bevriezen en tegen die afschuwelijke plafonds aan te hoeven kijken.

Rudolf
Niets! Maar de klacht is doorgezet naar de juiste afdeling.

Ook een klacht indienen over Staedion?