Klacht Stage Entertainment: Misleiding op de site van ' The Bodyguard'

Nelleke

Ik wilde alleen naar de musical ' The Bodyguard' als Romy Monteiro zou zingen, die we nog kennen uit een ver verleden.
Het Beatrixtheater gaf ons een link en daar konden we het op zien. Het heeft flink wat moeite gekost om peperduur kaartjes te bemachtigen op de dagen dat Romy zou zingen. Maar het was ons gelukt voor zondagmiddag 7 februari jl.Ik had er sinds de kerst naar uit gekeken . Regelmatig checkte ik de site of Romy nog wel zou zingen.Maar een zeer matige understudy verscheen ten tonele ( ze werd zelfs nagedaan door het publiek!)
Ik kon wel huilen!
In de pauze wilde ik mijn geld terug, dat kreeg ik niet, idd was er een fout op de website zei de cassiere. Op internet bleek dat dat wel vaker gebeurde. Ik voel me in de maling genomen. De hele cast leken understudys te zijn en de kwaliteit was die van goede amateurs. We waren 170 kwijt voor een vreselijke middag. Handige manier om elke voorstelling vol te krijgen over de rug van je publiek!

Ik zou heel graag de voorstelling nog eens zien met Romy Monteiro op vergelijkbare plek in de zaal met het pauze drankje dat we k
Gekocht hadden. Of ik zou mijn geld terug willen, ter compensatie

Stage Entertainment is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Stage Entertainment?