Klacht Stage Entertainment: Onjuiste informatie verstrekking (beschikbaarheid) tijdens Eurosparen/Optimel actie (30% korting).

R Rosenkrantz

Onjuiste informatie verstrekking tijdens Eurosparen/Optimel actie (30% korting). Inmiddels is website van Stage Enterainment hierop aangepast, maar weigeren excuses of compensatie voor ongemak.

Voor aanpassing van de Website;

Op de actie website "www.stage-entertainment.nl/eurosparen" was zonder voucher code de beschikbaarheid van rangen en plekken zichtbaar die voor de 30% voucher in aanmerking zouden komen (deze verwachting werd gecreëerd). Na aanschaf van voucher en invoeren van code op hetzelfde moment waren bepaalde rangen en plekken (premium en 1e rang) niet meer beschikbaar, terwijl deze zonder in voer van voucher wel zichtbaar waren.

Feitelijk zorgen ze hiermee dat de mindere voorstellen gedwongen gekozen moeten worden door mensen die de vouchers al hebben aangeschaft (niet netjes)

Reactie Stage Entertainment "geef de code aan vrienden en familie en koop zelf voor volle prijzen de kaarten die je wilt". Geen tegemoetkoming of excuses in enige zin, maar wel website aangepast (feitelijk bevestiging dat ze fout zaten)

In mijn e-mail (klachten) naar Stage Entertainment aangegeven dat fouten mogelijk zijn, maar dat het voor een miljoenenbedrijf toch niet heel moeilijk moet zijn om excuses te maken en op zijn minst een drankje aan te bieden. Terwijl ik wettelijk recht heb op 30% van de getoonde rangen premium en 1e rang omdat deze volgens hun site beschikbaar waren voor de 30% korting.

Stage Entertainment is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Stage Entertainment?