Klacht Stage Entertainment: slechte klantenservice.

PeterF

Hebben 2 Musical vouchers in bezit waarvoor in het verleden is betaald . Hebben correspondentie hierover gehad met Eventim die namens Stage entertainment de ticketing doet. Begrepen dat deze vouchers niet meer uit gegeven worden en ook niet meer te gebruiken zijn m.u.v. The Bodyguard die we al bezocht hebben. Deze vouchers vertegenwoordigen een waarde van € 50.- Er is geen enkele moeite gedaan om ons om een of andere manier tegemoet te komen. Bij het bestellen van kaarten voor de Lion King het probleem weer voorgelegd maar de discussie beschouwd men bij Eventim als gesloten want voor deze voorstelling kunnen sowieso de vouchers niet gebruikt worden. Stelde klantenservice van Eventim voor dat men een aantal pauze arrangementen in plaats van te kopen deze als coulance aan ons aan te bieden (bezochten Lion King met 4 volwassenen en 2 kinderen ) maar op dit voorstel werd bijzonder negatief gereageerd.. Wij zijn dus bijzonder teleurgesteld in de houding van Eventim/Stage Entertainment want de vouchers ( die we hadden ontvangen omdat wij in het verleden Premium seats hadden gekocht) hebben dus geen waarde meer maar er is wel voor betaald. Ook moet gezegd worden dat zelfs met de huidige tarieven de garderobe in Scheveningen betaald moet worden ( in het verleden zaten deze kosten in de premium seats inbegrepen).
De manier waarop de Customer Care afdelingEventim, in opdracht van Stage Entertainment Nederland, ons als klant heeft afgescheept was beneden ieder peil.

Bij een volgend bezoek aan een van de voostellingen van Stage Entertainment Nederland een redelijke tegemoetkoming in de aanschaf prijs van de tickets. Dit te gebruiken zonder voorbehoud voor welke voorstelling.

Stage Entertainment is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Stage Entertainment?