Klacht Stage Entertainment: Teleurgestelde fans geen Romy daar hebben we toch voor betaald ?

Klachtnummer
# 250023
Gebruiker
a koelemeijer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ja wij vonden het ook echt Jammer,denk je Montero te zien en vooral te horen krijgt.
Dit was wel een teleurstelling heb er gewoon een hele kater van overgehouden.
Daarom was het personeel zo vriendelijk.
Het personeel was waar voor je geld maar waarvoor we echt voor kwamen niet.
Eigenlijk is het gewoon misleidende reclame die je word voorgeschoteld.

De oplossing

Wil gewoon 2 nieuwe 1ste rang kaartjes met Romy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stage Entertainment is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stage Entertainment?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen