Klacht Stage Entertainment: Twee tarieven voor de zelfde voorstelling en plaatsbewijzen.

Klachtnummer
# 414752
Gebruiker
Zuithof1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag 4 januari heb ik kaarten gekocht voor de musical Anastacia op 8 januari. Hierbij heb ik in ipv op de knop last minute 50 % op de knop bestel kaarten gedrukt. Door dit foutje heb ik dus 2x teveel betaald.
Gisteren 6 jan. hier een gesprek over aangegaan met een medewerker van stage-entertainment, maar ze gaf aan dat de reservering definitief is na 24 uur en ze zodoende niets meer voor me kon betekenen.
Uiteraard vind ik dit teleurstellend en maar weinig service-gericht en
klantvriendelijk. Daarbij vind ik het ook niet kunnen dat onder de knop bestel kaarten niet het zelfde tarief hangt voor deze last minute kaarten.
Hoop dat u hier wat aan kunt doen.

De oplossing

Hoop dat ze mij de 50% korting alsnog geven. Anders iets zorgvuldiger te werk gaan. Niet klantvriendelijk op deze manier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stage Entertainment is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Stage Entertainment?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen