Klacht Stage Entertainment: Twee tarieven voor de zelfde voorstelling en plaatsbewijzen.

Klachtnummer
# 414752
Gebruiker
Zuithof1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag 4 januari heb ik kaarten gekocht voor de musical Anastacia op 8 januari. Hierbij heb ik in ipv op de knop last minute 50 % op de knop bestel kaarten gedrukt. Door dit foutje heb ik dus 2x teveel betaald.
Gisteren 6 jan. hier een gesprek over aangegaan met een medewerker van stage-entertainment, maar ze gaf aan dat de reservering definitief is na 24 uur en ze zodoende niets meer voor me kon betekenen.
Uiteraard vind ik dit teleurstellend en maar weinig service-gericht en
klantvriendelijk. Daarbij vind ik het ook niet kunnen dat onder de knop bestel kaarten niet het zelfde tarief hangt voor deze last minute kaarten.
Hoop dat u hier wat aan kunt doen.

De oplossing

Hoop dat ze mij de 50% korting alsnog geven. Anders iets zorgvuldiger te werk gaan. Niet klantvriendelijk op deze manier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stage Entertainment is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Stage Entertainment?