Klacht Stage Entertainment: Voorkom de verkeerschaos voor- en achteraf en zorg voor goed geïnformeerd personeel

Klachtnummer
# 264468
Gebruiker
Paul D.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Wat deed de verkeerschaos voorafgaande - en na afloop van de werkelijk schitterende première van "Elisabeth in Concert" ernstig afbreuk aan de avond.
De voorstelling begon een kwartier later en pas vijftig minuten na afloop kwamen we in de gelegenheid om het terrein af te rijden. Wat ons wachtten was toen nog een autorit van klein twee uur naar het hoge noorden van Noord Holland.
De zeven euro parkeergeld bleek voor noppes betaald. Geen controle. Daar maak je in musicalland geen vrienden mee. Ook de crew, in vlekkeloos rood gekleed, was onvoldoende geinformeerd. Plaatsaanwijzen ging zeer vaak fout. De jeugd was onvoldoende geïnformeerd.
Laten we het scharen onder schoonheidsfoutjes van "de eerste keer".
Zorg ervoor dat de overige voorstellingsdagen sneller, efficiënter en klantvriendelijker verlopen. Dat maakt zo'n avond nog onvergetelijker.
Leer van de gemaakte fouten en blijf de slogan "De klant is Koning" hoog in het vaandel houden.
Veel toi, toi, toi voor de komende voorstellingen.
met vr. groeten
Paul Dekker,
Schegrbrug (N-H)

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Stage Entertainment is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stage Entertainment?