Klacht Stakehouse Amadeus Ede: Stakehouse Amadeus slaat valse toon aan

A.J. Koenen

lMaandagochtend 28 juni vlak voor 12.00 uur fietsen we langs restaurant Amadeus in Ede. Omdat we zin hebben in koffie lopen we het terras op. Ik ga vast zitten, mijn vrouw gaat even kijken of de zaak al open is. Ik zit nauwelijks of er verschijnt een nors vrouwspersoon dat mij bars toevoegt “Wat doet u hier”? Ik antwoordt dat we graag een kopje koffie zouden willen. “We zijn nog niet open, pas om twaalf uur”, antwoordt het barse vrouwspersoon. “We gaan pas om 12.00 uur open en dan moeten we eerste opstarten en dan is er nog lang geen koffie.” “Mogen we hier dan die twee minuten nog even wachten?” “Nee”, klinkt het op barse toon, “u bevindt zich nu op privéterrein dat u zonder toestemming hebt betreden. Dat doen we bij u thuis toch ook niet?” De vrouw loopt met een wegwerpgebaar weg als ik antwoord: “Nee, maar ik heb ook geen restaurant met terras”. Wegwezen dus bij Amadeus, dat gastvrijheid blijkbaar een lage prioriteit geeft. Hier zou ik nog geen glas water meer willen drinken, laat staan een maaltijd bestellen.

Excuses

Wij vinden dat Stakehouse Amadeus Ede hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.J. Koenen
Geen reactie. Had ik ook niet verwacht gezien de zeer klantvriendelijke houding van deze vreetschuur. Mijd dit lokaal!

Ook een klacht indienen over Stakehouse Amadeus Ede?