Klacht Stal Scheepens: Ziek paard verkocht

SamSam

Dat deze stal nog bestaat.
Wat een verschrikkelijke mensen. Zowel man als vrouw.
Runnen ze ook nog een herberg een woord verschrikkelijk. Nog nooit zo dierenbeul meegemaakt.
Heb heel lang getwijfeld om dit als nog te doen. Paar jaar geleden een kwpn dressuur paard gekocht. 2500 euro. Met dit paard kon ik niet uit de voeten had er ook echt schrik van.
Meneer pakt netjes dat paard terug.
Toen kwam het gezeik. Kregen geen geld terug. Moest en zal een paard bij hem uitzoeken. Naja prima dan. Komt hij aan met paarden van 9000/10000 euro. 🤷🏼‍♀️uiteindelijk al contact advocaat gehad. Toen kwam die met Jack aan:-) zo lief zo mooi. Of ik ook nog ff 250 euro wilde bij betalen. Pardon? Man hebt mij daar uit lopen schelden. En of ik ff op wilde flikkeren?? En mij 2500 kon ik vergeten. Ja dat zal ? Ik haal en breng zelf de paarden ik heb meer kosten als u hoor. Maargoed dit paard mee. Ik was zooo gelukkig bleek ook een ruis te hebben op zijn hart. Meneer gebeld die hebt me even helemaal voorot gescholden of ik wel normaal ben om er een dierenarts bij te halen. Nou ja misschien handig dat ik weet wat ik koop ? Kon geen kant op. Hij ging dit paard nooit terug nemen, ik was er gek mee, dus nam de rest maar voor lief. Bij mij beter als bij hem . Vaak blessures gehad. Na buiten levensgevaarlijk, terwijl ik graag een recreatie paard wilde.en na 2 jaar sloeg het noodlot toe. Paard in moeten slapen. Heel zijn nek zat vol atrose, niks meer aan te doen. Heb dit zeker nog doorgeven. Maarja dit was niet zijn probleem natuurlijk.

Uiteindelijk flinke kosten moeten maken.
Nu iets anders waar ik heel happy mee ben.
Wil even kwijt. Koop bij deze mensen nooit maar ook nooit een paard. Leuk en lief in je gezicht maar dan.!?
Hij weet zelf niet wat die opkoopt
Wat het paard al mee heeft gemaakt of gebreken heeft.
In hun ogen is alles gezond.
Natuurlijk!!

Bedankt voor al het verdriet, kosten en ellende bedankt!!!

Stoppen met paarden te verkopen

Wij vinden dat Stal Scheepens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Stal Scheepens?