Klacht Stam Renault: Reparatie haperen, stotteren en afslaan auto Renault Twingo

Klachtnummer
# 174101
Gebruiker
Opstootje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik dien een klacht in om de volgende reden;

– nadat de auto is door gemeten op 05-04-2016 en 29-04-2016 om te kunnen achterhalen waardoor de auto hapert, stottert en afslaat is gebleken dat het aan de lamda-sonde ligt.

– nu is de lamda-sonde vervangen en gerepareerd maar het euvel is er nog steeds.

– op 22 juni is de auto wederom door gemeten en er zijn geen storingen gevonden.

Ik voel me bekocht omdat mij is verteld dat met het vervangen van de lamda-sonde het euvel verholpen zou worden. Ik heb voor een reparatie betaald waar het niet aan lag.

Waar ik een klacht over indien is het feit dat er word aangegeven dat het lag aan de lamda-sonde maar de auto hapert, stottert nog en slaat nog steeds af. Met andere woorden het lag niet aan de lamda-sonde maar we kunnen het niet vinden waar het aan ligt.

Mijn vraag aan u is:

– Hoe gaat het verder?
– Want de reparatie was al duur genoeg?
– En mijn auto is nog niet in orde?

Gewenste oplossing

Het geld terug van de reparatie of het gratis verhelpen van het euvel haperen, stotteren en afslaan auto.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stam Renault hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stam Renault?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen